Καλώς ήρθατε...

"Κάθε παιδί ένα μοναδικό λουλούδι...
κι όλα μαζί ένας ολάνθιστος κήπος!!!"

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Όλα για τη μητέρα
Με χρώματα κι αρώματα τραγούδια και λουλούδια δείχνουμε την αγάπη μας στη μαμά μας που είναι μοναδική.
Ηχογραφήσαμε το τραγούδι για να συνοδεύσει τη παρουσίαση των ζωγραφικών έργων που κάναμε μετά την ακρόαση του ποιήματος "το μικρό μου παιδί".




Διαβάσαμε το ποίημα (ένα μικρό πείραμα καθώς η Κ.Δημουλά θεωρείται "δύσκολη"ποιήτρια) και οι αντιδράσεις ,τα σχόλια και οι παρατηρήσεις των παιδιών με άφησαν κατάπληκτη.
Αφιερώνεται λοιπόν στους πανέξυπνους και γεμάτους φαντασία ήλιους της ζωής μας, στα παιδιά μας.


"Το μικρό μου παιδί"



Το μικρό μου παιδί

σοβαρή αταξία έκανε πάλι.

Στο πεζούλι του σύμπαντος σκαρφάλωσε,

σκούντησε με το χέρι του

το κρεμασμένο

στον τοίχο τ’ ουρανού

κόκκινο πιάτο,

κι έχυσε όλο το φως επάνω του.



Ο Θεός απόρησε

που είδε τον ήλιο

ντυμένο ρούχα παιδικά

να κατεβαίνει τρέχοντας

της φαντασίας μου τη σκάλα

και να έρχεται σε μένα.



Κι εγώ κάθομαι τώρα

και μαλώνω αυστηρά

το μικρό μου παιδί,

ενώ κλέβω κρυφά

τον χυμένο επάνω του ήλιο


                                                          Κική Δημουλά





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου