Καλώς ήρθατε...

"Κάθε παιδί ένα μοναδικό λουλούδι...
κι όλα μαζί ένας ολάνθιστος κήπος!!!"

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Η γιαγιά μας η καλή κι ο παππούλης ο γλυκούλης
Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης ηλικίας σήμερα και η μέρα ήταν αφιερωμένη στις γιαγιάδες και στους παππούδες.
Παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής με γιαγιάδες και παππούδες, ανιχνεύσαμε τα συναισθήματά τους, εντοπίσαμε ότι αναφέρονται σε άλλη εποχή, πιο παλιά, αφού οι δικοί μας παππούδες "δεν είναι έτσι".








 


Μιλήσαμε όλοι γι' αυτούς,βρήκαμε αρκετούς που έχουν πάρει το όνομά τους απ' τον παππού ή τη γιαγιά,είπαμε τι χρειάζεται ένας άνθρωπος που έχει πια μεγαλώσει και βρήκαμε πολλούς-πολλούς λόγους που αγαπάμε τον παππού και τη γιαγιά.
Κόψαμε καρδούλες σε ότι χρώμα θέλαμε και εκεί γράψαμε έναν λόγο για τον οποίο αγαπάμε τους παππούδες μας.
 





...και προέκυψε μια όμορφη ομαδική.

Αγαπώ τη γιαγιά και τον παππού γιατί 
με παέι στην παιδική χαρά
μου κάνει όλα τα χατήρια
παίζει μαζί μου
μου διαβάζει παραμύθια
με αφήνει να κάνω ποδήλατο στο χωριό
με αφήνει να κοιμάμαι στο κρεβάτι της
μου αγοράζει σοκολατάκια και μου φτιάχνει κοτομπουκίτσες 
και πίτσα....

Το πορτραίτο της γιαγιάς και του παππού
 Με ψαλιδάκια, μαρκαδόρους, κόλλες, γλασέ και γκοφρέ χαρτιά , γίναμε καλλιτέχνες και φτιάξαμε το πορτραίτο της γιαγιάς και του παππού.






Το αποτέλεσμα  θεωρώ ότι μας δικαίωσε πλήρως. Είναι από πιο γλυκά έργα που έχω δει στο νηπιαγωγείο.

Χρόνια πολλά γιαγιάδες και παππούδες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου